Silverstein - Apologize



J om Just a smalltown girl, livin' in a lonely world.:

Grymt ''analyserat'' jag känner igen mig. och det är coolt, du har verkligen saker att leverera. läser du mycket?.. jag gissar nästan på att du gör det utifrån kvalitén på din text. Det är fruktansvärt nerverande att läsa en novell om känslor och åsikter när personen i fråga skriver i oförståeligt talspråk. Det här inlägget gled jag bara igenom. Cred:)

Jag läser, men inte överdrivet mycket. Jag får tacka så mycket för dina fina ord, jag kan nog inte förklara hur mycket det värmer :) tack.



Freja om Inrednings-frossa:
Hej Felice! Har du någon mail man kan kontakta dig på?
[email protected]


amanda om Sometimes I wish I could save you.:
Åh du har så himla fint hår! Hur ofta klipper du dig och hur sköter du ditt hår för att få det så fint?:)
Ska jag vara ärlig så klipper jag mig OTROLIGT sällan. En gång om året. Men det är för att jag sällan plattar det.


S om I don't need a man.:
Vars har du köpt den rosa klänningen? :)
Den är ifrån h&m



naddis om The Hollywood sign.:
jätte fina bilder hur fixar du håret ditt med så mycket volym ?

Jag har naturlig volym i håret. Jag blåser det efter att jag duschat och sen låter jag håret vara bara :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0