Sometimes I wish I could save you.

BAZINGA TO THE PEOPLE!

Håller på att knepa på en trerätter inför midsommar. Vet ni vad? Jag hade gärnat velat vara en festplanerare, kanske pr-kvinna, jävlar vilket roligt jobb att hålla på med tillställningar och etc.

Det verkar ta sig iallafall, måste bara föra ideen vidare med tjejerna. Platsen och sällskapet är spikadt, så det känns bra. Nu är det bara en massa diverse saker som måste bli klara.

Jag önskar sol på fredag. Så om någon vädergud läser detta, uppfyll mina böner. Jag vill använda klänning och klackar, nog för att detta inte hindrat mig förrut.

Let us have a freaking unbeliveable midsummer.








hugs and kisses!


Skrivet av: amanda

Åh du har så himla fint hår! Hur ofta klipper du dig och hur sköter du ditt hår för att få det så fint?:)

2011-06-21 - 22:35:21

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0