All I have is you, give me something that i've been dreaming of.

WAZZZUUUP?

Gårdagen var riktigt fin. Hamnade på kalles trotsallt.. Var tvungen att ta igen de dagar som jag nu kommer tappa i helgen pågrund av jobb. Ikväll spelar dead by april på challenge. SOM att jag är äckligt jävla exalterad. Booze or no booze, det kommer bli grymt.

Vi siktar på ca.800 gäster ikväll, som att jag kommer vara död imorgon. Men det är bara upp för att jobba 11-15, för att sen jobba 22-03. Dyeah!






Skrivet av: nadja

vad jobbar du med? och en fråga till solar du solarium eller har du bus?

2011-05-06 - 16:12:50
Skrivet av: Anonym

vilken metod använder du för att stoppa fast ditt löshår? :)

2011-05-06 - 19:12:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0