Always and forever.

Såg precis det senaste avsnitten av gossip girl. Så fantastiskt och vackert! Fällde några tårar när Chuck och Blair hade sin magiska scen. Jag har aldrig sett två personer som kompletterar varandra så fruktansvärt bra. Två personer som älskar varandra så fruktansvärt mycket.

Trots allt de har gått igenom och allt som har hänt, så hittar dom alltid tillbaka till varandra. Det är vad jag kallar äkta kärlek. Love is a battlefield!


Skrivet av: Anonym

Tror du att Blair gifter sig med "the prince" eller tror du det slutar med hon och chuck, igen? ;)



Och kan inte annat än att hålla med! Är typ bara för dom två jag tittar på GG.

2011-05-17 - 20:44:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0