I need a dress - S.O.S

Jag behöver ERAN hjälp nu. Jag måste hitta en läcker klänning att ha på balen. Gärna lång, exklusiv, öppen rygg. Men en klänning som inte tar 8 veckor att få.

Ja! Jag vet. Jag är sent ute. Men jag har inte hittat någon som fallit mig i smaken helt enkelt. Så skicka gärna länkar eller förslag på sidor om ni vet något. Hade varit evigt tacksam! Puss

'
Något i denna stilen typ!


Skrivet av: Jossan

Far på cinderella eller till lule/Boden på deras balaffärer. Annars hade dom fått in en snygg ljusrosa långklänning på Nelly om du går på senast inkommet.

2011-05-10 - 21:38:26

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0