It always feels like a new love.

F-a-n-t-a-s-t-i-s-k kväll igår. Fullkomligt magiskt!

Jag hade en riktigt fin start på fårön med brudarna och ante. Därefter styde vi kosan mot johannes i stan och senare till sjöberg för vidare valborgsfirande. En perfekt kväll helt enkelt.

Idag har det varit lugna puckar, har till och med hunnit ta en p-nap. Nu är det dags för movie-time. Dagens filmval -MILF. Och nej, det är ingen p-rulle.

Måste bara slänga in en åsikt om att jag kan tycka att saker och ting som hänt för längesedan hanteras så fruktansvärt omoget och barnsligt och att det kanske är dags för vissa människor att växa upp. Bara för att jag har något du aldrig kan få, så behöver du inte agera som en 12 årig barnunge.

Anywho.. nästa gång tar jag saken i egna händer.









Puss!


Skrivet av: angelica

vad snygg den virkade klänningen är! var har du köpt den? :)

2011-05-02 - 16:21:12
Skrivet av: Anonym

Jobbade inte du på challenge? :-)

2011-05-02 - 21:15:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0