Part of my lesson.

Att växa. Hitta oss. Hitta ett vi. Kärlek. Misstag. Förnekelse. Fantastiskt!

Såg en alldeles underbar film ikväll, som även är en sann berättelse. - Hachiko.

Hunden blir en älskad familjemedlem. Men en dag får Hachikō vänta förgäves, hans husse kommer inte. Trots det väntar han troget på honom varje dag i under de kommande nio åren. Jag är mållös. Vilken fantastisk berättelse.

Jag ska iallafall ta och sova nu, ska upp klockan 07.00 för att ta 08.25 bussen med min mor. Vi ska in till stan, och känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen spendera hela min dag dära. That's me, that's life.

Har ett obehagligt kall som rusar genom kroppen. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men förhoppningsvis så ska jag hitta en lösning. Jag vet, för att jag kan.


Godnatt!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0