Well isn't he lovely made out of love?

Godmorgon!

Det är inte min grej att vakna vid den här tiden, så jag känner mig jävligt irriterad, illamående, frågande över VARFÖR det finns en tid som heter klockan 9 på MORGONEN.. God damn it!

Turligt nog så vaknar jag ensam och slipper någon som pratar med mig. Hade förmodligen gått under. Så ring inte förens om 1-2 timmar då jag vaknat och blivit mänsklig.





tänk vilka underverk handen kan göra.. kan misstolkas... Hehe.

Puss

Skrivet av: Anonym

Du får sova lite tidigare gullstrut!<3

2011-05-20 - 10:36:00
Skrivet av: U know how!

Now that's a pretty darn nice ass!

2011-05-22 - 00:51:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0