You can kick off, even if your half way through.

Hallå!

Min dag har varit fullspäckad och nu tar jag mig en välförtjänt vila med datorn i sängen. Först hade jag körlektion 10.30, åkte hem och tog en p-nap. Åkte sedan in till centrum, gick till smycka och kollade in en massa smycka som en leverantör hade med sig. Det är mycket nytt och spännande som vi kommer få in i butiken :)

Gick till challenge och därefter och köpte fika. Gick sedan tillbaka till smycka och fika med fina Sara. Nu hade jag tänkt spendera resterande tid till att lägga upp en plan för de kommande månaderna.





Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0