You'll always be my hero.

Hallå alla fräschingar!

Min helg har varit alldeles toppen. Fredagen startade jag på roberts trafikskola och firade sedan den lyckade körlektionen med lunch på lyktan. Vid 16.30 plockade grabbarna upp oss för att åka ut i naturen och låtsas vara naturmänniskor.

Kvällen vart helt sick om jag försöker minnas allting som hände. Jag tog även årets första dopp med grabbarna. Och helvete vilken adrenalinkick man fick. Dagen efter mådde jag som jag förtjänade, men det blev snabbt bra efter lite mat.

Vid 17,00 började mitt arbetspass på challenge. Rockade baren med Jocke igår & det gick superbra. Har inte insett vad kul det är att jobba på krogen förens nu. Var med om ett skrattretande scenario igår "Fuck you Felice, Fuck you". Haha, alltså va?

I bland så funderar man hur vissa människor är funtande alltså. Nyfyllda 20 och beter sig som en efterbliven 12 åring. Girls, girls, girls. Can't get enough? Anywho..

Firade den lyckade kvällen med en gulligt telefonsamtal och käk på sunes. Somnade i soffan direkt jag kom hem och nu idag känns det att man vandrade 7 km i fredags. F-f-f-rrrreeeaky.









Puss!






Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0