I burned while I cried.

Hello friends and family!

Som de flesta nog märkt så har min blogg bestått av endast quotes av fantastiska män eller ur filmer. Har känt mig lite ovanför jorden på senaste. Men jag tänkte med att tala om för er vilken FANTASTISK helg jag haft. Dom bara fortsätter att komma och jag vet inte varför jag har varit så lycklig på senaste.

Fredagen spenderade jag med min stjärna Alexandra. Vi startade med en lunch på stan som sedan slutade upp med festplaner. Det blev en förfest hos sammes, som senare drog sig vidare till en sk."garage-fest" det låter tacky, men de hade styrt upp det riktigt bra. Det blev ingen utgång för oss damer, men jag lyckades ändå anlända hem runt 05.00 på morgonen. Det är så vi tjejer jobbar nuförtiden.

Jag kan inte säga att jag var i mitt bästa shape lördagsmorgon. Men trots det så tog jag mig vidare runt 20.30 och hamnade ännu en kväll hos samme. Även kallad "sammes mancave". Det var en totalt magisk kväll, jag åkte till T där det även vankades fest, gick på kalles, tappade bort mitt leg, åkte bil med en främling, somnade på en soffa och vaknade upp kl.11 på morgonen och frågade mig själv - "Vart fan är jag"? tills jag kollar till sidan om mig och ser en liten björnpojke liggandes brevid mig.

Söndagen tog jag det ENORMT lugnt. Gick knappt ur sängen på hela dagen, förrutom då vi skulle åka och tända lite ljus hos pappa. Det var en sorglig dag, men trots det att han inte var med mig, så är han alltid med mig i mina tankar och mitt hjärta.

Det är tisdag idag, eller rättare sagt onsdag.. klockan är ju trotsallt efter 00.00.

Fick ett mess av mina brudar, det verkar som att de alla har smaskiga planer inför helgen. Jojo-bee's päron är i mexiko 2 veckor, så vad är det som innebär då? FUCKA UR TOTALT.

Jag, ett gäng helt fantastiska och otroliga brudar, alkohol, mat och vem vet vad som kan hända? Vi är full av överraskningar och hemligheter.






















Godnatt!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0