yesterday

Hallå kära vänner!

Jag hade en toppen gårdag. Efter shoppingen så mötte jag upp sis och Mariah på condeco för att käka lite middag, sedan var det dags att dra sig vidare mot bion. Vi såg Breaking Dawn part 1, helt fantastisk film om du frågar mig.

Har aldrig varit ett riktigt fan av storfilmerna, förrutom harry potter och givetvis Twilight också. Är så lyrisk inför part 2. Tyvärr är det den sista delen, menmen.. jag gissar på att den kommer vara otrolig.

Idag ska jag inte göra så mycket. Har sett det senaste avsnittet av Gossip girl, och nu är det dags för lite 90210.

Ikväll efter att emelie varit och jobbat med sina danselever så blir det någon form av utgång. F-U-N-T-I-M-E!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0