Alex Goot - save tonight

Hallå allihopa!

Vaknade ruskigt tidigt idag medtanke på att jag inte fick någon sömn förrän efter 05.00 inatt, satt fast i facebook och sms-världen. Det är sjukt underskattat att sms, två individer kan ha hur kul som helst.

För att inte tala om hur mycket vi spårade ur på facebook. Satt klistrad framför datorn i hela 5 timmar, satte ihop nya fräscha playlist's på spotify startade lite utav ett world war two.,

Ska se det senaste utkommna avsnittet av gossip girl nu, det kallar jag vardagslycka. Därefter ska jag ringa min dam och ta med henne in till stan för lite shopping.

Update; hon ringde just och berättade att hennes chef gett henne ett sista minuten pass, damn it! Får vältra i självömkan med lite vino kanske. Nä, men då ska jag checka lite busstider till boden. Känns inte så jävla hurray för att åka till en ännu mindre håla än piteå, men att få träffa en fantastisk vän kan inte skada en dag som denna.,

Jag har DEFINITIVT vaknat på rätt sida idag.





Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0