"I wanna grow old with you" - and that's what he said.

Godkväll bloggen!

Har haft en väldig turbulent men F-A-N-T-A-S-T-I-S-K helg. Jag kan inte minnas senast jag njöt så mycket av livet. Vaknade upp på storgatan fredagsmorgonen, blev upplockad av Jenni och därefter begav vi oss till luleå för att avnjuta AW och bubbel på Olivers Inn. Vi tog oss sedan vidare mot allstar där det var något glas bubbel för mycket.

Hade en läskig kille som förföljde mig hela kvällen så allt slutade med att jag betalade en läbbig taxichaufför 1500kr för att ta mig hem till piteå där jag gosade ner mig på storgatan med lite skräpmat och kramar.

Lördagen åkte vi till luleå för att plocka upp mina saker, vilket var så guldvärt. Vi firade våran visit med käka pizza och sedan var det bara att åka hem för att samla ihop sig för ännu en partykväll.

Jag och Tjejerna började med att pimpla vin på gossip girl's lovenest och sedan var det dags åka till sammes mancave. Det fanns rökmaskin, laser och ett helt gäng med partyglada människor. All rök resulterade dock till ett antal utspillda drinkar och 3 blöta tjejer, men det fixade vi snabbt med hjälp av en hårtork.

Runt midnatt så drog vi oss vidare mot krogen, jag mot challenge och resterande mot kalles. Jag träffade upp två söta damer som jag hängde med, dansade och drack med måtta. Fick sedan ett oväntat upplock som drog sig vidare mot big boy och sedan vidare mot ännu en natt på storgatan.

På söndagen vart det ett relativt tidigt uppvaknande med en lång mysstund i sängen. Klockan 13.30 hämtade mor och resterande upp mig för att åka och handla lite saker åt bebis som jag nu ligger och kelar me.

En fantastisk liten chihuahua hane. Min bebis!

Idag har jag inte gjort någonting nämnvärt, klev upp 07.00 för att ta min bebis på promenad och sedan sov vi ända fram till 12.00













Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0