I'm still alive, but i'm barely breathing.

Godkväll kära läsare!

Har tankat mobilen med en massa ny och fräsch musik. Försöker hitta energi till att göra någonting. Men efter urnsättningen idag så har jag varit ganska utslagen. Allt jag orkade med var en lunch på Golden och det lilla jag åt var inte mycket.

Jag har alltid varit en tjej med mycket god aptit, men någonting har hänt. Jag vet inte om det är sorgen av att förlora alla dessa människor runt omkring mig, eller om det bara är en dålig mat-dag.

Jag har iallafall spenderat hela min dag i sängen och sett serier. Är rädd att detta bara är en början till förra årets vinter-händelse.

Anywho, ska upp tidigt imorgon för att göra något jag kanske egentligen inte borde. Men jag kommer ha med mig min älskade som kommer finnas där och hålla min hand om jag utbrister i tårar. Vilket är en stor chans eftersom jag är simmar i ett stor hav av känslor just nu.

Av någon anledning så fungerar det inte att ladda upp bilder nu. Så det får bli ett tråkigt inlägg med bara text. Hoppas ni överlever? :)

Nu ska jag avrunda och återgå till det jag gjort hela dagen.

Pusspusspusspuss!


Skrivet av: Sarah

Det var en fin urnsättning och jag hoppas inte att du kräver av dig själv att vara energisk efter något sådant.

2011-10-15 - 13:35:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0