Säg som det är nu, det finns ingen väg tillbak nu, för någon som är en riktig jävla looser, ett riktigt JÄVLA AS.

God morgon!

Jag och min bebis har precis varit ut på en prommis och han har hunnit få lite mat. Nu springer han runt som en duracellkanin i huset och skäller åt alla småknarr han hör.

Anywho, jag och bebis ska nog in till stan nu och handla det sista till halloween. Måste köpa röd klädfärg, någon som vet vart det finns?


Skrivet av: josefin

Du tar väl inte med dig valpen till stan hoppas jag?

2011-10-27 - 08:47:22
Skrivet av: justni bieber fanset tilda

2011-11-01 - 19:04:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0