set fire to the rain.

Hello friends and family!

Har spenderat större delen av min dag på stan. Har unnat mig två nya klänningar och ett par byxor för vad tar inte bort ångesten bättre än shopping? Vid 5 träffade jag upp jenni, gick till nodo och delade lite secrets om helgen.

Har en fullspäckad vecka framför mig. Morgondagen kommer antingen bestå av en romantisk tapasmiddag för två eller en boden visit med lite vino och kramar. Jag har hur som helst haft en alldeles FABULOUS helg. Kan ha druckit ett eller två vinglas för mycket, men det är fan ingen shame av att släppa lös och lossa på tyglarna lite.

När jag kom hem i söndags så tog jag mig en välförtjänt p-nap på 4 timmar tills min fru kom och väckte mig och insisterade att vi skulle dela lite information om föregående kväll/natt. Tappade min värdighet i helgen, mina skor och min scarf men en helgalen kväll och natt hade jag och jag tackar alla inblandade för det. Några tusen kronor fattigare, men fan vad det var värt det.

Kan bli en luleå visit på fredag med utgång. Lördag bjuder även upp på fest så jag får försöka hålla mig i skinnet på fredag, så gott som det går givetvis. Nu hade jag tänkt städa upp i mitt rum, därefter unna mig lite jacuzzi-time och sen ska jag ta fram teoriböckerna.

I'm gonna make you proud daddy!


Galet gammal bild dock.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0