The awakening - this boy.

Har fjärilar i magen efter gårdagens bravader. Hade en otroligt lugn lördagskväll och det var nog bra för mig. Det var ett tag sedan jag bara mådde gott och verkligen tyckte att jag förtjänade den lycka jag kände inombords.

Ska förmodligen spendera min söndagskväll med kramar och god mat. Blir nog en borta match på det också, för det förtjänar jag. Jag förtjänar all lycka som kommer in i mitt liv efter allting som hänt. Och nu känner jag mig redo att lämna allting dåligt bakom mig.

Det var ett bra tag sedan jag bloggade, men jag har inte känt någon anledning till att blogga. Jag har inte känt mig lycklig, jag har inte känt att jag haft något positivt att berätta, så därför har jag levt i min bubbla tills jag kände mig redo för verkligheten igen.,

Jag har inte lust att konfrontera det förflutna eller nutid. Jag har bara en sådan god känsla inombords, att när man väljer att stänga en dörr så öppnas en annan till någonting mycket bättre.

För att känna lycka, så måste man låta sig själv känna att man förtjänar det. Och jag tror jag kommit till en punkt i livet då jag är min första prioritering. Jag och min kanske kommande framtid!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0