I'm not gonna make you feel love if you don't.

Snart är detta året endast ett minne blott. Jag har fått uppleva så mycket kärlek & så mycket sorg. Jag sitter och funderar över nyårslöften och hittar ingen anledning till att sätta några.

Idag är en sådan dag då mina tankar är på så många olika ställen. Känslor florerar inuti och jag vet att jag idag måste göra någonting åt det.

Årets slut närmar sig, vilket betyder nya tag. Jag ska försöka göra mig av med all negativ energi, alla dåliga människor och all nattlig ångest. Förtränga alla de hemska stunder och andas in på nytt.

Jag tänker se mitt liv som en film. Jag är huvudpersonen och jag har full kontroll över handlingen. Jag kan hitta mig själv vid sidan av vägen ibland. Jag stannar för att andas. Begrunda. Jag samlar ihop allt mitt till ett.

Jag hoppas på att finna kärlek och skratt. Göra stordåd och älska.

Idag är sista dagen av mitt liv som jag tänker lägga ner på att gömma mig.

Jag är jag och ingenting kan förändra det.

Idag är jag din. Men när morgondagen kommer så är vi endast ett minne blott.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0