Glamour

Efter helgens bravader så ser jag ut att vara tagen direkt ur en twilight film.

Jag hade en fantastisk födelsedagsmiddag med mina tjejer som sedan slutade upp på Challenge med en aning för många drinkar.

Lördagen var jag i mitt esse trots den rediga bakfyllan. Förfestade på fårön med mina favoriter och de tog oss sedan vidare mot ännu en förfest i stan. Resten av kvällen och in på natten spenderade jag på Challenge. En bra helg kort och gott.

På fredag styr vindarna oss mot huvudstaden för några dagar av party, shopping, god mat och trevligt sällskap.

Nu ska jag avrunda och återgå till - "The Lying Game".



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0