You're the voice I hear inside my head.

Hey you all!

Idag har jag spenderat nästan hela dagen på stan. Först lunchade jag med Yun på stan och därefter var det dags för personalmöte på Challenge kl.14.00!

När det var färdigt gick jag och Elin på nodo och fikade. Där träffade vi även Yun och Mattias som joinade oss och inte snabbt där på så kom även Jenni.

Jag har hunnit rensa ur min garderob, duschat och städa upp i mitt rum som hann bli en aning stökigt då Yun sov över.

Nu sitter jag och mamma och kollar på hitch i soffan @kanal 5!


Skrivet av: Yun

Äsch skyll på mig att rummet va stökig va?;)

2012-01-08 - 02:55:35
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0