Young, wild and free.

Trots det att jag är mer än hundra mil bort så får jag höra saker om människor och dom bara fortsätter att förvåna mig. Hur har man som människa mage att använda en sak man gjort för längesedan emot en till sin egen fördel? Gör om och gör rätt. Istället för att peka ut mina fel som jag gjort tidigare så kolla dig själv i spegeln.

Det är lite så jag känner. Det här är inte mitt krig, men just nu känner jag mig väldigt villig att sammarbeta. Ska man bete sig som en kukhuvud (ursäkta ordvalet) mot sina s.k "vänner" så får man fan ta konsekvenserna också.

Och aldrig någonsin skulle jag stanna upp och kolla bak och ångra någonting utav det jag gjort. Aldrig igen.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0