121107

God.. Eller bara morgon för mig!

Det har varit en hemskt vecka då det kommer till sömn. Mardrömmarna väcker mig och när jag vaknar är jag alldeles upprörd och spyfärdig.

De sägs att en undermedvetna påverkar drömmarna. Men då har jag bara en sak att säga till mitt undermedvetna - BACK THE HELL OFF MY DREAMS.

Min sömn ska vara en en helig stund. En lugn stund för mitt hjärta och min själ. Inte någon förbannad dramafilm tagen ur mitt egna liv.

Hur som helst! Jag ska ligga här och försöka njuta av den tid som finns kvar innan jag ska kliva upp.

Kl.13.00 ska jag möta upp Elinx2 och min kära mor för att snacka lite skit och käka lunch. Det är dagens höjdpunkt än så länge.

Sen ska jag få träffa upp en gammal klasskamrat vilket inte heller är fyskam.

Nåja! Trots mitt dåliga humör så vill jag ändå önska er alla en riktigt fin onsdag.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0