A moment like this.

Håll om mig och släpp inte taget. Låt mig få känna värmen, passionen och tryggheten. Bara en liten stund. En minut som trasslas till timmar och slutar upp i ånger.
 
Jag har konstaterat att jag är förälskad.Så fruktansvärt förbjudet förälskad i kärleken. Varje gång jag ser på en saga så vill jag sluta mina ögon och aldrig vakna upp. Den där vackra känslan du får inombords. Jag säger inte att jag vill ha ett evigt liv eller leva någon annans saga.
 
Jag vill fästa mina två fötter på jorden. Stadigt, tryggt. Det ryser i min kropp då jag känner hans hand pulsera i min. Jag känner hans andetag sakta ner och för ett ögonblick så är han min.
 
 
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0