Choosing the right path is never easy. It's a decision we make with only our hearts to guide us.

Jag är väldigt inne på teorier och analyserar fruktansvärt mycket.

Känslor av alla de olika slag är ett ämne som alltid legat mig nära hjärtat. Rädsla är ett av dom.

Jag vet att vi alla känner rädsla någon gång och i mitt fall så handlar det om att ta chanser. Öppna upp sig själv totalt. Våga låta någon annan kika inuti. Beskåda. Som en målning!

En målning kan säga så otroligt mycket olika saker med något så litet som endast ett par ögon. Men endast konstnären kan förklara känslan och historien bakom den.

Jag tror det är likadant med livet! Vissa saker skrämmer oss. Och ibland så väljer vi att skjuta undan på det tills det en dag gräver sig upp på den sköra ytan och väntar på att bli bearbetad.

Förtroende för mig är basen till allt. En bra vänskap. Ett fantastisk förhållande och en trygg familjerelation.

Förtroende är styrka. Ett band, funnet mellan två själar. Förtroende är allt. Min åsikt är att om du inte har förtroende med de du håller nära, så har du ingenting alls.

En stabil och kärleksfull relation är baserad på så mycket annat också. Men av någon anledning så verkar alla pusselbitar falla på plats då du har hittat "det" med någon.

Det är den där känslan du får när du vet att dina hemligheter är förvarade på rätt ställe. Den där lättnaden av försöka imponera då du helt enkelt bara kan vara dig själv.

Jag pratar om trygghet. I förtroende hittar du trygghet. Och med det, så kan du göra stordåd!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0