Förlåt att jag inte sagt förlåt.

Hallå!

Den sömnlösa veckan fortsätter. Jag tog rekordet inatt. Tre och en halvtimmes sömn. Jag undrar vad jag vinner!

Ett jävligt dåligt humör och ett hjärnkontor som fungerar sämre än vanligt.

Hur som helst. Detta ska inte bli något klagoinlägg. Jag har precis gjort mig färdig för en middagsdate. Är hungrig som ett djur!

Hur kvällen kommer spenderas är inte spikad ännu. Men om jag får välja så inhandlar den kramar, levande ljus, film och gott sällskap.

Nu måste jag avrunda och börja promenera. Ha en fin torsdag allihopa!


Skrivet av: lina

gjorde du dina tatueringar i piteå? isånnafall vilken studio? Jag ska göra en text så tänkte höra vart du tycker man ska gå? :)

2012-11-08 - 17:53:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0