Nobody's perfect.

Jag har en sådan fin känsla inombords. All ångest och ilska är som bortsprunget.

Klockan är fortfarande ung och allt jag hade velat är att ligga kvar under varma täcken och kramas med en muskulös kropp tätt intill. Men duty calls! Jag ska åka och hämta Linus på flygplatsen som kommer hem för helgen.

Det ska bli kul att få träffa honom då senaste gången vi sågs var i somras och en massa tråkigheter skedde.

Hur som helst så tillhör det de förflutna. Snart är julen här! Jag längtar efter att få skapa jul i mitt egna hem. Julpynta! Klä min gran och baka till ljuvlig musik.

Nu måste jag ta mig upp så att jag är redo att åka 09.00!

Jag jobbar mellan 11-23 Och därefter så är det festligheter med tjejerna och honom. Vi ska ut och dansa och njuta som att det inte finns någon morgondag! PUSS & KRAM.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0