Do you feel like a man when you push her around? Do you feel better now when she falls to the ground?

Jag tog mig igenom natten helskinnad. Vaknade upp ganska så skärrad efter en mardröm som verkar gå på repeat. Nu har jag iallafall samlat ihop mig själv och tagit en lång och efterlängtad dusch.
 
Min tatuering envisas om att göra ont fortfarande. Men ska man vara fin så får man lida pin, exakt som mormor brukar säga. Är hur som helst galet nöjd och jag har redan filat vidare på fler som i slutändan ska vara en alldeles fantastisk sleeve. Idag runt 4 ska festkommitén samlas för att planera vidare på söndagens personalfest.
 
Måste gräva vidare i garderoben efter en riktigt rivig rockoutfit som kommer vara söndagens tema. Jag tvivlar inte alls på att det kommer bli en alldeles galen och storslagen kväll med några av de bästa personerna jag känner.
 
Nu hade jag tänkt avrunda och springa ner till tvättstugan för att boka tvätttid. Tvättkorgen håller på att ta över i badrummet och jag känner inte för att bråka med någon annan än mig själv just nu.
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0