Never misjudge the most faithful heart of your beloved.

Låt mig få andas, känna dina andetag. Låt mig få hålla om ditt hjärta så att jag vågar se klart.

Låt mig visa dig vad världen har att erbjuda. Äventyr, romans och så mycket mer.

Missdöm mig aldrig. Du kära. Låt mig få träda in på den plats som fortfarande är okänd. Jag ska hitta en plats, åt dig och åt den nya världen.

Tro! Det är allt vi har. Och rikare än så kan bara kärlek göra oss.

Till dig, oss & för morgondagen.

- october 11th (inspirerad av "the third letter" av Ludwig Van Beethoven)


Skrivet av: Anonym

Fint!=)

2012-10-11 - 07:48:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0