Right know he's probably bying her drinks. Fruity little drinks beacuse she can't shoot a whiskey.

Goddag mina kära vapendragare!
 
Jag har hunnit vara och luncha med mamma på lyktan. Och därefter uträttade jag några ärenden. Idag vet jag inte vad som kommer stå på schemat. Jag har riktiga cravings efter att åka och sola. Jag känner att huden har börjat likna en albinos. Skämt och sido, men jag känner mig inte alls lika fräsch som jag brukar.
 
Och dessutom så upplever jag att hyn blir bättre av att sola solarium. Och dessutom får man ju en snygg bränna på köpet.
 
Här nedan ska ni få en låt från en av mina absoluta favoritfilmer. Magi utan dess like!
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0