We got it wrong, but it's alright.

Vissa saker är upplagda för katastof. Men trots det så testar vi på det för det sätter den där lilla gnistran av spänning i ens liv. Jag har vant mig vid att inte fästa mig vid människor eller andra ting.
 
Ni vet dom där mornarna man vaknar upp och känner att -"Det här kommer bli en bra dag. Ny dag, nya möjligheter". Jag har pendlat väldigt mycket känslomässigt på senaste tiden. Jag har låtit sorg ta för stor plats i mitt hjärnkontor och exakt som mamma säger, så är det okej att vara ledsen. Det är inget tecken på svaghet, snarare ett tecken på styrka.
 
Jag har stött på många fantastiska och bra saker på senaste. Erbjudanden om en mer spännande framtid. Men det finns alltid en fråga som cirkulerar i mitt huvud -"Varför gör vi saker och ting mer komplicerade än vad vi behöver?".
 
Samtidigt är jag tacksam för upplevelsen. Jag behöver spontana och impulsiva människor i mitt liv. Människor som gör mig lycklig av endast deras existents. Jag är inte bekväm, utan jag upptäcker fortfarande världen.
 
Jag är jag och idag och det känns så förbannat bra!
 
Jag har inte skrivit av någonting ännu. Men jag kommer aldrig vara den krävande typ av tjejen. Människor kommer in i ditt liv av olika orsaker. Och vissa är där för ett tag, medans andra kommer dit för att stanna.
 
Så kom ihåg allihopa! Deppa inte ihop för att saker och ting inte blev som ni planerat. Livet går ej att planera och jag tror att saker och ting är menade att vara när det händer, eller inte händer.
 
Tack universum för att du givit mig en solig lördag och ett bra humör!
 
Tack till mina vänner och min familj, jag är rik. Rik utav eran villkorslösa kärlek!
 

Skrivet av: Sarah

Älskade N...

2012-10-20 - 22:54:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0