Good girls go to heaven. Bad girls go to London.

Herregud vad vi shoppat!

Jag har så mycket skavsår att jag nästan bara vill lägga mig ner och gråta. Nu ligger vi på hotellet och har precis städat upp lite. För tidigare såg det ut som att det hade varit ett vildt rave i 365 dagar.

Väskan gick knappt att få igen. Är jag förvånad? Nej! Men jag är nöjd, så nöjd. Jag har shoppat så att kortet blöder, men jag klagar inte.

Imorgon ska vi på lite sightseeing. Vi hade tänkt se London eye, harrods, big ben och madame tussauds.

Därefter ska vi även besöka Victorias Secret i stratford. Våra dagar är fullbokade ända tills vi kommer hem och till veckan händer även något väldigt spännande hemma. Vem kunde tro det? Livet är bra. Jag är lycklig!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0