I Will never lose My Pride.

Godmorgon kära krigare!

De senaste två dygnen har jag sovit mer än väntat. Men själen och kroppen har varit ganska trött efter två veckor hemifrån.

Vaknade av att Fredrik ringde och hetsväckte mig med tusen frågor. Min hjärna hade knappt vaknat, men turligt nog är jag vaken nu och har hela dagen framför mig.

Jag har en såndär känsla av lättnad i kroppen. En känsla av att ha valt, en känsla av frihet. Jag älskar att jag är jag! Att jag kan kontrollera hur jag vill känna och att jag kan göra exakt vad jag vill med mitt liv.

Okej, det blev ett litet sidospår här. Men jag var bara tvungen att få det ur systemet. Pratade med Elin i telefon och kom fram till en massa kloka saker. Den där fröken Bergwall har bra inflytande på mig alltså.

Tänkte bara checka in och säga hej. Jag mår bra och livet är bra.

Nu ska jag ta tag i några ärenden och senare idag så händer även något mycket spännande.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0