Loving me is a great mistake.

Hallå kära vänner!
 
Idag har jag varit på ett spännande möte som jag tyvärr inte kan dela med mig så mycket av.
 
Har hur som helst kollat in skandinaviska institutet om att åka bort 1 år som au pair. Alla jag hört som har gjort det har sagt att det varit en fantastisk upplevelse. Och det är verkligen något som jag hade velat pröva på.
 
Ska kolla vidare på det och därefter kanske ansöka. Jag känner att det inte finns så mycket här att stanna för. För att mina vänner och min familj kommer ju alltid finnas kvar. Mina ögon har öppnats upp så mycket de senaste halvåret. Och jag är så less på alla dessa spel och personer som påstås vara vänner som därefter snackar skit om varandra och hugger varandra i ryggen.
 
Och sen om man någonsin ska ha en chans att hitta kärlek så är inte piteå det rätta stället för mig. Jag är inte bitter, utan jag ser bara allt med mer klara ögon just nu.
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0