Karma is a bitch

Det var en tid sedan vi sågs och detta kommer inte bli något ledsamt inlägg där jag gör mig själv till ett offer eller önskar att saker och ting vore annorlunda. Det här kommer att bli en rejäl käftsmäll för min egna idioti.
 
Jag har inte orkat vara allvarlig, dansat runt mina problem och hoppats på att någon där ovan ska skicka mig ett stjärnfall. Jag har precis passerat ångestladdad pudersnö och amatörer. Bör jag inte vid detta lag vara en smula klokare?
 
Jag vet vart det här kommer att bära av, så jag stänger snabbt igen och hoppas på att ingen skada blivit skedd. Jag tror att vi blir givna det liv vi är möjliga att kunna hantera. De motgångar som tär på oss gör oss även stakare ensam. Den tickande slagpåsen framför väntar på att få explodera.
 
Så välkommen! Jag förtjänar all karma som kommer min väg. Och när du ändå håller på så har jag några på min lista som du missade.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0