Forgive my promise that you'll never see me cry.

Jag satte ord på alla de känslor som en gång var förlorade. Jag vill hitta någon som driver mig till vansinne. Någon som gör mig alldeles galen. Någon som får mig att tänka en extra gång. Någon som får mig att be om ursäkt för mina snedsteg. Någon som får mig att känna mig vacker. Någon som uppskattar det lilla men inte är rädd för att våga be om mer. Någon som stjäl mitt hjärta.
 
Han den där någon. Det kanske är omöjligt och ibland så må det verka dåraktigt. Men jag kan inte leva utan lite spänning och dramatik. Någon som uppvaktar mig. Någon som sätter spinn på hela min värld och dansar under stjärnorna med mig.
 
Det finns där i ord. Och jag tänker inte ge mig ut för att söka. Jag väljer att ha förtroende till världen att jag en dag kommer vakna upp med den vackraste mannen i hela världen. 
 
Ingen är perfekt förrän du förälskar dig i dom. 
 

Varje människa från det förflutna lever som en skugga i ditt minne. Dom har alla hjälpt dig att skriva historien om ditt liv och skapat den personen du är idag. Var tacksam för det som varit och det som komma skall. Och fram tills dess så hittar du mig fastlåst vid en dröm.

Skrivet av: Anonym

Jävlar vad klokt skrivet, blev rörd! /en riktig man

2013-03-27 - 00:30:19
Skrivet av: M

Fint skrivet och rätt tänkt! :)

2013-03-27 - 09:47:11

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0