hela världen ska få höra.

Hela världen ska få höra!
 
Jag avgudar din storhet. Jag har sett den största möjligheten av kärlek med dig. I alla mörker, alla skeden. Alltid tillsammans.
 
Den mörkaste tanke du någonsin haft. Aldrig dömande och alltid brusande i själen, blotta synen av dig river i mina ådror. Storhet i att känna ett accepterande. Sanning i att vara liten tillsammans med brustna hjärtan. Att känna sig sedd i livets största sorg. Att alltid finna trygghet i dig. Att i panik känna ett lugn. Och att alltid veta hur din hand värmer i den kallaste av alla stormar.
 
Jag tror på dig. Din storhet. Vansinnighet och intelligens. Även i den mörkaste av alla stormar. Alltid tror jag på dig. Jag accepterar dig. Jag ser dig.
 
Det här är som dom säger, -"a once in a lifetime love".
 
- 20160404
 
Jag försöker finna rätsida på allt jag känner just nu. En ångeststorm kryddat med besvikelse och toppat med sorg. 
 
Jag avskyr varje avsikt, de mörka tankarna som stiger till ytan av för mycket grubblande. Min avsky är för er. För den skam och ångest ni framkallar. Jag skäms.
 
Skäms för att jag trodde att jag visste bättre. Ifrågasätter vänskap och lojalitet. Samvete och förnuft.
 
Men främst för att jag ifrågasätter mig själv.  
 
Men revenge is a dish best served cold, som de säger.
 
 


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0