is this what you call love?

oj, vilken hektisk dag. Mycket dans och lite tänkade, ändå grymt skönt.
Efter skolan åkte jag och fikade med tina på nodo, eller det blev en chai té.
Efter det mötte vi upp en god vän hon visade oss sin ny designade lägga som
var jättefin. Efter det gick jag och mötte emelie, gav henne sin väska också for
jag till kioskpiraten som jag inte varit på,på åratal. Vad händer ikväll?


hittade dessa godingar idag, men klacken är inte lika lockande.

gåtornas palats

gåtornas palats






Xoxo/F

Skrivet av: jossan

fet fina kofta :)<3

2008-09-19 - 19:34:33
Blogg: http://jossazatpea.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0