Gavin Degraw - Belief

Goddag, någon mer som är sugen på en helgalen kväll?
Ska dock spara mig till imorgon tror jag, eftersom en hård
dag väntar mig imorgon med. Jag gör ju slut på mina egna
krafter. Jag måste börja vara lite schysst med mig.
En låt jag som jag rekomenderar just nu är, Gavin degraw-belief
Jag är iallafall bjuden på middag ikväll. Tydligen skulle han laga
grillat och potatisgratäng, fytusan som jag längtat efter det.



Fick just ett sms som löd - " Middag klockan 16, kom inte försent:)". Tror jag har
en tenden att bli lite sen. En riktig tidsoptimist är jag.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0