collie man

Godkväll!

Kan väl inte påstå att jag är på det bästa humöret, men jag överlever. Jag har haft en dålig dag förrutom på jobbet då jag fick mig många goda skratt. Thaigarden tjejerna måste nog vara bäst på att muntra upp en. Nu ligger jag i sängen, vilket är mycket skönt eftersom det blev en sen natt igår. Nu ikväll har jag rensat tankarna med ett bad och ska nu sova eftersom min mage gör ont och min kropp är helt slutkörd.




Skrivet av: Anonym

bor du i luleå och jobbar i piteå?

2009-12-03 - 16:50:48
Skrivet av: Hejsan!

Nu kan du kolla in paows blogg utan att det syns på hennes statistik. Kolla in den här bloggen istället!!



WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE

WWW.STOPPAPAOWNUU.BLOGG.SE



Bring her down !

2009-12-05 - 00:28:56
Blogg: http://stoppapaownuu.blogg.se/
Skrivet av: Yun

Oj, jag är förvånad!

Är det så mycket snö nu redan?

Här regnar det typ för fullt haha.:P

2009-12-06 - 15:15:14
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0