Gifts with love

Hej finisar!

Jag har precis kommit hem från jobbet, ska snart hoppa i duschen och sedan ska jag nog krypa ner i soffan och se en film. På jobbet idag har det varit riktigt lugnt, inte så mycket folk. Fick även en fin present från p.yui, ett presentkort på kicks. Nu ska jag shoppa en foundation och en parfym, I need it much!



Kan väl inte påstå att mina naglar är dom vackraste just nu, men efter jul blir det akryl naglar, eller gelenaglar, det måste gillas. Varför finns det ingen gillaknapp på bloggar, tror jag måste ta detta bloggande till en högre nivå med "gilla-knappar". Aja, nu väntar duschen på mig!


Skrivet av: Anonym

Har en kompis som gör Gelénaglar billigt. Hon bor i Luleå!

2009-12-17 - 22:55:45
Skrivet av: Anonym

finns gilla knappar på bloggar. endel bloggar.

2009-12-18 - 19:00:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0