Dynamiska trion.

Det här är mest till dig emma som jag nog vet läser.
När ska vi ta våran shopping-party-weeekend i
"storstaden" luleå? det känns väldigt välbehövligt
snarast eftersom jag och T kommer nog vara ganska
emo och deprimerade efter alla hjärtans dag.


sockersöta emma.

Våran alldeles egen favorit.

Och sedan jag med mina två favoriter. My little white pearl och en chai latté.
Tack emma för att jag fick låna alla dina bilder (även fast jag inte frågade om lov)
hehe, men så gullig som hon är så ska det nog gå bra=)

Xoxo/F


Skrivet av: Emma

Självklart kommer det! :D Kanske inte nu till helgen, verkar som att man kanske kommer till Piteå under alla hjärtans dag :) om Christoffer åker till Kalix ;)



Men snart måste vi allt ha den! Jag måste bara bli heeeelt frisk först, så man orkar med er 2 stormvindar ;)

Varsågod, bilderna ligger ju offentligt, bara att låna på! ^^,

Kramkram!

2009-02-11 - 21:35:19
Blogg: http://www.lemmal.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0