Even though someone thinks their in love with someone, they don't treat them like their in love.

Godmorgon gott folk!
Hur mår ni idag? skönt nog är jag inte ett dugg bakis.
Dock var jag sjukt hungrig för ett tag sen. Hittade en skål
med sourcream and onion chips som jag slukat ( dock inte hela).
Kvällen kommer kanske bestå av partaj, och förskiva hos mig med
ostbricka, vin osv. Vi får se vad som händer och fötter.. (dålig humor) hehe.
Har legat och sett historychannel om christian dior. Äger ju faktiskt två äkta
väskor av honom. Det var grymt intressant dock, lika intressant som när tina
sitter inne en hel kväll inne på ett matteforum.



Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0