För vad vi än kallar den, så är det bara ett långsamt farväl..

SItter och beundrar mina godingar (skor) som ligger brevid mig på divanen.
Ska klä mig nu och sedan gå till skolan. Dagens känns som att den kommer
blir riktigt bra. Min jenkangirl kommer och umgås med mig och vi ska ha
en girlsnight.



Skorna är från nelly.se för dom som undrar.

Xoxo/F

Skrivet av: Felicia Cohen

De första är så jäkla snygga!!!

Fin blogg:D



Kram

2009-02-20 - 20:58:26
Blogg: http://flisan.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

Vilken storlek är de på skorna? Är de likt butikstorlekar?

2009-03-06 - 15:21:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0