Guess what?

Jag fick post idag.Gissa vad som låg i?


snart får ni se..........

Min chic tidning.Har ju börjat premunerera så detta var min första tidning
på posten.GREAT! Nu ska jag få lite princess sleep.Är min tv den enda
som inte funkar? jag blir galen.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

våran tv funkar inte heller :s

2009-02-04 - 23:51:07
Skrivet av: Rohan

Ah Chic är så himla bra, prenumererar jag med :)



Nu har jag publicerat några bilder av din på bloggen, vore kul och veta om du märker någon skillnad i antal besökare, eftersom det är en ny bloggidé jag har :)

Ha det bra!

/Rohan

2009-02-05 - 08:33:57
Blogg: http://rohans.blogg.se/
Skrivet av: :/

min funka inte heller :O

2009-02-05 - 12:41:45
Skrivet av: hanna

jo det var den rosa mysdressen jag menade. VAr har du köpt den?

2009-02-05 - 15:38:22
Blogg: http://halshammar.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0