I don't mind if you treat me bad again, I don't care anymore.

Jisses, vad dagarna går fort nu när det är ljust så pass
länge ute. På lunchen gick jag och mattias och åt på subland
pga. den oätliga skolmaten som bestod av rå köttfärs blandat
med någon vattensörja och hårdkokt potatis,usch. Efter lunchen
gick vi förbi korpen och hämtade ett blad angående träningstider
priser osv. Ska ju trotsallt börja träna (det behövs) har köpt
mig en sport bh också ett par skor som jag köpte idag.
Inhandlade mig även en tischa,hehe. Nu ska jag packa upp och
sedan sätta mig med biologiboken (boring).




träning, träning, träning.

jag märkte mattias.

Samuel ramlade av stolen. När han såg mig kanske? ;) haha, skoja.

tischa från gina tricot.

Träningsskor från teamsportia.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

börja om att videoblogga

2009-02-23 - 19:56:00
Skrivet av: Anonym

Snygga killar du lyckades hitta! Haha dina enda vänner typ ? Hur gamla är dom.. 13/14? Men juste, du är typ också det ju :) Då blir det samma mognads-nivå. ps. Om du tror att jag skriver för att jag är avundsjuk så kan du ju ta dig i arslet. Du är typ den fulaste människa jag nånsin sett med ett sånt här bra självförtroende. Skidbackenäsa och hjälmfrilla, great! Hoppas du tar åt dig :)

2009-02-24 - 18:51:52
Blogg: http://vanessanord.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0