I hear your name in circles.

Just nu är jag i datasalen med Jonatan och Tobias.
Har just varit hos skoldoktorn och det var inte alls roligt
att behöva väga mig. Kände mig som ett fetto, usch.
Iallafall så ska jag fortsätta med min power point presentation
nu.


Xoxo/F

Skrivet av: ^^

Kom igen nu fellan. Din blogg är bra, men bättre har den varit. Kör på fler inlägg och definitivt INTRESSANTARE! Vem bryr sig om din vikt? och att du tycker att du är ett fetto? Bara för att du är smalast i piteå behöver du inte förolämpa folk som kanske är större?!? Det är inte heller kul att titta på en bild på ICA ankaret eller yun i bikini, eller kanske bilder på hur det blev när du städat. Det blir ju ändå alltid likadant. Ryck upp dig! Andra inlägg än: "Åhh, testa denna gratissida! Jag är redan inne på mitt ANDRA presentkort!". Så cool du är felice jakobsson, n o t! Shape Up! Vi vill se bloggande henna!

2009-02-18 - 15:09:23

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0