I'm feeling good.

Jag godkände nyss en massa kommentarer och det är verkligen
roligt att se att folk retar sig på småsaker. Tex en kommentar som
denna "Varför gör du aldrig mellanrum efter punkt? det är grymt irriterande."
Well.. för lite fritid skulle jag säga. Pappa gjorde nyss en jättegod middag åt
mig. Aktiverade även mitt affiliator konto. Så nu ska jag fortsätta med min so
och sen dö någonstans. Är ensam hemma ikväll så tro inte det är fest här
om ni går förbi mitt hus. Kommer nog dunka en aning högt.


Jag vill ha sommar........

Xoxo/F


Skrivet av: tina

För att det är läckert att lämna mellanrum mellan punkt och mening .



Det som är roligt är att personen som skrev kommentaren säkert var jävligt noga med att inte själv göra mellanrum mellan punkten och meningen, för att inte framstå som en dubbelmoralskärring, nu blev personen bara kärring. TOTALLY AMAZING GRACE ! ! !

2009-02-11 - 19:38:15
Blogg: http://www.hortlund.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0