JAG ORKAR INTE MED TELEFON FÖRSÄLJNING....

Saken är den att jag blir nervös av dessa telefonförsäljare
och vet inte riktigt hur jag ska avbryta samtalet så det brukar
bli så att jag helt enkelt lägger på. För att tacka nej kan man ju 
inte direkt göra för då kommer det bara ännu mer " visste du att?"
"du får det för bara" osv. Så här löd dagen telefonsamtal.

Hej är det felice jag pratar med?
- Ja det är det.
Ja, vi vill berätta att vi är superglada över att du varit med i våran
tävling om att få hem tidningen "allt i hemmet"
-*fniss* jasså (visste inte om att jag deltagit i någon sån)

men samtalet fortsätter...

ja, vi skulle vilja erbjuda dig 3 tidningar för endast 49kr också betalar
vi porto och frakt och du behöver absolut inte fortsätta premunerera
ifall att det är någonting du inte känner för.

*klick*
Jag är 15 år, vad ska jag med en "allt i hemmet" tidning till?



Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0