Look into my eyes and you will see what you've done.

Imorse när jag vaknade var jag sjukt trött men det fanns
ingenting som hindrade mig att dra på leendet och åka
och jobba.Dagen gick snabbt och efter jobbet mötte jag
upp T som även jobbat klart. Jag köpte min en brun utan sol
och lösnaglar till kvällens bravader.När jag kom hem har
jag en present som jag fått av ingela,tack.Nu till middag
köpte jag mig mat från golden dragon och det var alldeles
lovely.



Naglar från broadway 115:- (orkar inte vända bilden)haha

BUS från åhlens för 80:-

lovvvveeelyyy


Xoxo/F

Skrivet av: jessica

hittade din blogg idag och fastnade direkt :) men tänkte bara fråga, hur har du råd med allt? för barnbidraget räcket knappast skulle jag tro om du nu får det. :)

2009-02-07 - 22:56:52
Blogg: http://jeessica.webblogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0